La ciutat immortal
Identitat visual

Motion Graphics: Guillem Arderius

La ciutat immortal és el joc d’enginy del Museu d’Història de Catalunya. L’objectiu del joc és transformar la visita familiar de l’exposició permanent del museu en una experiència participativa. Organitzats en equips, els participants recorren diferents etapes històriques —de la prehistòria a l’època contemporània— mentre resolen enigmes, acumulen punts i construeixen el relat de la seva pròpia ciutat.

LCI_llibreta-01

Logotip jeroglífic

De la mateixa manera que els participants han de desxifrar i afrontar reptes, el logotip parteix d’aquest mateix concepte. Les lletres «A» es transformen en l’ull observador del jugador, generant un element que es pot llegir i desxifrar de manera intuïtiva. Aquest gest anticipa el tipus d’experiència que proposa el joc: reptes, dilemes i enigmes per resoldre.

Aquests ulls també poden funcionar de manera independent, donant lloc a un símbol propi que els jugadors poden fer seu mitjançant una enganxina de color. D’aquesta manera, el logotip es converteix en un element identificatiu i personal durant el joc, similar a la figura del jugador en un joc de taula.

LCI_Stickers_2400x1600px-01
LCI_Enganxina_1400x1400px-00
LCI_Nens-Interaccio_1600x1600px-01
Back to top Arrow